Magyar Thai magyar ecsettel

Ketten -Európa Bangokjából-, elindultunk a világ másik végére, szerencsét próbálni. Mint a szegényember legkisebb fia. Mit esznek, hogy élnek és minek? Megosztjuk a tapasztalatainkat, hogy ti is lássátok, hogy mi van, vagy merre megy. Magyar-Thai, magyar ecsettel.

Friss topikok

  • ahapeti: ... véget ért hát a thai mese, hazatért már eM. Emese. ... pesten ujjong mind aki él, újvilágban ő... (2008.04.21. 12:27) Emese most már indul a buszod...
  • FÜLÖP VIKTÓRIA: SZIA,-SZIASZTOK!!ÉN EGYENLŐRE CSAK A CHEECO-MEEYO-T ISMEREM!DE EZÚTON GRATULÁLOK AZ ESKÜVŐTÖKHÖZ!K... (2008.04.07. 11:47) Újabb levél az olvasóhoz
  • rozsakicsi: Most kicsit jobban irigykedem az elmúlt hónapokért amit megéltetek.Ma kaptam egy darabkát a Thai é... (2008.04.02. 15:58) Bangkok-Amman-Budapest
  • myacica: Na végre életkéim!!:) Csatlakozok az előttem szoló keresztanyámhoz én is nagyon várlak már és fel ... (2008.03.27. 19:33) Helyzetjelentés
  • myacica: Egyetértek Adri hugival!!TESSÉK JELENTKEZNI!!!!!Mi van veletek?Eme mikor jössz haza? Élet jelet... (2008.03.25. 20:16) De Facto

Google ajánlások

Linkblog

GOOGLE HIRDETÉS

personalized greetings

2007.12.04. 14:33 che-mese

Megjottunk!



Nem kell aggodni Dragaim!Hazaertunk.Kicsit hosszabb lett,mint terveztuk,de ma szerencsesen hazaertunk.Sajna elszallt a net otthon, de igerem megjavitjuk, es ma megirom a kovetkezo bejegyzesnek valot.Nem vesztegettuk am az idonket!Kalandoztunk, meg forgattunk sokat.Mikulasra egy kulonleges videot fogunk vagni nektek egy Thai unneprol.Igerem mokas lesz!!!Nagyit tessek megnyugtatni!No para!Kisse lesultunk, de hat megsem mehetunk haza hullafeheren :) Legyetek turelemmel, a thai kalandok folytatodnak!Van mit meselni...hisz ismertek!

Cuppantas odahaza!Kuldom a napfenyt!

4 komment



A bejegyzés trackback címe:

https://thaikalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr84252142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyber panka 2007.12.04. 16:15:02

hiphüphurrá :)

köszönöm a csipogósípolómajmot!

rozsakicsi 2007.12.04. 18:29:40

igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

myacica 2007.12.04. 20:55:04

sziasztok drágáim!!!

no para nagyi megnyugtatva tegnap beszéltem vele mondtam neki h írtatok smst és megvagytok.Én i örülök nektek és várom a videót:)


cupp:Hug

Aticar · http://www.aticar.hu 2007.12.05. 22:51:41

Hi!

Én itt vagyok a hidebgen Ti meg ott!!!
Ez a gáz:)))

..de feb. ban támadok!!!
Ati
süti beállítások módosítása