Magyar Thai magyar ecsettel

Ketten -Európa Bangokjából-, elindultunk a világ másik végére, szerencsét próbálni. Mint a szegényember legkisebb fia. Mit esznek, hogy élnek és minek? Megosztjuk a tapasztalatainkat, hogy ti is lássátok, hogy mi van, vagy merre megy. Magyar-Thai, magyar ecsettel.

Friss topikok

  • ahapeti: ... véget ért hát a thai mese, hazatért már eM. Emese. ... pesten ujjong mind aki él, újvilágban ő... (2008.04.21. 12:27) Emese most már indul a buszod...
  • FÜLÖP VIKTÓRIA: SZIA,-SZIASZTOK!!ÉN EGYENLŐRE CSAK A CHEECO-MEEYO-T ISMEREM!DE EZÚTON GRATULÁLOK AZ ESKÜVŐTÖKHÖZ!K... (2008.04.07. 11:47) Újabb levél az olvasóhoz
  • rozsakicsi: Most kicsit jobban irigykedem az elmúlt hónapokért amit megéltetek.Ma kaptam egy darabkát a Thai é... (2008.04.02. 15:58) Bangkok-Amman-Budapest
  • myacica: Na végre életkéim!!:) Csatlakozok az előttem szoló keresztanyámhoz én is nagyon várlak már és fel ... (2008.03.27. 19:33) Helyzetjelentés
  • myacica: Egyetértek Adri hugival!!TESSÉK JELENTKEZNI!!!!!Mi van veletek?Eme mikor jössz haza? Élet jelet... (2008.03.25. 20:16) De Facto

Google ajánlások

Linkblog

GOOGLE HIRDETÉS

personalized greetings

2008.03.29. 09:11 che-mese

Bangkok-Amman-Budapest



 

 

Megvettem a repjegyem. Reszkess Pannónia! Egy héten belül érkezem!

A Jordán légitársaságnál sikerült jegyet találni, viszonylag olcsóért (19 ezer bath). Április 4. péntek, hajnali fél 1-kor indulok Bangkokból, majd 6 óra repülés után dekkolok még 6 órát Ammanban, a Jordán fővárosban. Sajna nem mehetek ki a reptérről, úgyhogy semmit nem fogok látni a városból, max. fölülről. 11.30-kor indulok Budapestre és 14.10-kor landolok Ferihegyen.

Na, ki akar kijönni elém???

Ha hideg lesz, hozzatok nagykabátot!

Valószínűleg úgy fogok kinézni, mint a mosott szar, úgyhogy fényképezni tilos! Az időeltolódással együtt kb 20 órát fogok utazással tölteni. Rohadt messze van ez az Európa! Ezen kívül idő utazok is, pontosan 543 évet, visszafelé. De ott a múltban legalább van meleg víz, meg angol WC mindenütt, és a klotyópapírt nem az asztalra teszik J

Egy szó, mint száz: MEGYEKMÁN!!!

Most elugrunk masszíroztatni, aztán még jelentkezem! Fotókat is rakok föl! Begyűjtöttünk néhányat.

Bocs Gaze, bicajos képek nem lesznek köztük, de csináltam neked párat a mobilommal.

Hidd el ezektől a képektől senkinek nem lesz kedve biciklire ülni…

Na, jövök még!

cupi

8 komment

Címkék: repülés utazás időutazás



A bejegyzés trackback címe:

https://thaikalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr64401628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myacica 2008.03.29. 09:34:48

ÉN MEGYEK ELÉD!!!!:)


hát most méég elég hideg van szóval lehet viszek ki neked kabátot és sütök neked sütit is:)

Biztos nem lesz anyira finom,mint az Adrié de igyekezni fogok ,h legalább hasonlítson az ővére:)

Aztán 11-én jön majd süt neked finomabbat.


NAGYON VÁRLAK MÁR!!!Szeretés:CSók hugi:)

rozsakicsi 2008.03.29. 10:37:14

Emi te vagy a Hipervándor.Talán ez most nem mond sokat neked de majd ha ismét európai leszel érteni fogod.Én nem tudok kimenni eléd mert randim lesz egy ultrahang főorvossal (remélem néni lesz:-)) ),de dolgozom a Hold-ének egy új verzióján és próbállak majd azzal engesztelni.(Tapasztó E. ha véletlenül olvasod:a szezői jogaid elévültek és nem fizetek 5000.- et dalonként,de remélem nincs harag a végén mindig elmondom,hogy te írtad na meg persze Gyurkovics is segített :-))) )Nagyon várlak már.
Szájj'á haza hozzánk...

gaze762 2008.03.29. 14:24:30

egyik szemem sir, a masik kacag.

egy fenysugar visszater az orszagba.

Natasha Wheel 2008.03.29. 19:40:14

Na, végre már! :-)
ÉLJEN! ÉLJEN! ÉLJEN! :-*

Nóri 2008.03.30. 11:37:59

Éljen!Éljen!
Bibi nálam alszik!:)
Viki, húzd fel te is formás kis popódat Pestre!:)

Borika 2008.03.31. 08:24:48

Na végre elérkezik a nap, hogy magamhoz öleljelek. Tudom,nem jösz azonnal Csabára, de az, hogy az országban leszel,már jóleső érzéssel tölt el és könnyebb kivárni a pillanatot, hogy kézzel fogható legyél . Csóóók

Borika 2008.04.01. 09:35:39

Most néztem meg a kisfilmet .SZUPER!!!!!
Jókedvre derített, aranyos, meg minden .

rozsakicsi 2008.04.02. 15:58:50

Most kicsit jobban irigykedem az elmúlt hónapokért amit megéltetek.Ma kaptam egy darabkát a Thai érzésből.Röviden:az egész két éve kezdődött amikor először voltam ultrahang vizsgálaton.A vizsgálóban megpillantottam egy dokinénit szerintem valami Thai "macska"lehetett bíztam benne,hogy ő vizsgál pláne,hogy akkor egész kellemes helyeken kellett volna masszíroznia a kis letapogatós síma zselés műszerrel(nem részletezem de jó esett volna)sajnos akkor kivonult és bejött helyette egy idős néni.Ma kárpótolt a sors és egy teljes simogatósmasszírozós hasiultrahangot kaptam tőle.A lány látványnak sem utolsó de a kezei Hmmmm:-)))).Szóval nem volt rossz.Ezek után kipróbálnék egy thai masszázst is.Minden esetre felvettem a "még életemben egyszer"listára a sarkifény mellé:-))). A kisfilm tényleg faja és nem tartom kizártnak,hogy a pesti utcákon terjengenek ilyen kiadványok,de ha nem is,szerintem "minimum"a Feszti-ben be kéne mondani a hírt főleg,hogy a búcsúzos rész megvolt annak idején.Várunk Emi,szájjjjá-szájjá haza...(MSE mostmár indul az IFÁ-d :-))))))) )
süti beállítások módosítása