Magyar Thai magyar ecsettel

Ketten -Európa Bangokjából-, elindultunk a világ másik végére, szerencsét próbálni. Mint a szegényember legkisebb fia. Mit esznek, hogy élnek és minek? Megosztjuk a tapasztalatainkat, hogy ti is lássátok, hogy mi van, vagy merre megy. Magyar-Thai, magyar ecsettel.

Friss topikok

  • ahapeti: ... véget ért hát a thai mese, hazatért már eM. Emese. ... pesten ujjong mind aki él, újvilágban ő... (2008.04.21. 12:27) Emese most már indul a buszod...
  • FÜLÖP VIKTÓRIA: SZIA,-SZIASZTOK!!ÉN EGYENLŐRE CSAK A CHEECO-MEEYO-T ISMEREM!DE EZÚTON GRATULÁLOK AZ ESKÜVŐTÖKHÖZ!K... (2008.04.07. 11:47) Újabb levél az olvasóhoz
  • rozsakicsi: Most kicsit jobban irigykedem az elmúlt hónapokért amit megéltetek.Ma kaptam egy darabkát a Thai é... (2008.04.02. 15:58) Bangkok-Amman-Budapest
  • myacica: Na végre életkéim!!:) Csatlakozok az előttem szoló keresztanyámhoz én is nagyon várlak már és fel ... (2008.03.27. 19:33) Helyzetjelentés
  • myacica: Egyetértek Adri hugival!!TESSÉK JELENTKEZNI!!!!!Mi van veletek?Eme mikor jössz haza? Élet jelet... (2008.03.25. 20:16) De Facto

Google ajánlások

Linkblog

GOOGLE HIRDETÉS

personalized greetings

2008.01.03. 09:50 che-mese

Holtomiglan- holtodiglan



Először is köszönjük a sok gratulációt, igyekszünk majd boldognak lenni egy életen át! Szerencsésen túléltük a lagzit, szinte minden az elképzeléseink szerint alakult. A szinte azt jelenti, hogy nagyon hiányoztatok kedves barátaim és drága családom. Veletek lett volna teljes az örömünk, és mivel nem voltatok itt, így egymásnak örültük leginkább. Na, nézzük a részleteket.

Természetesen nem is én lettem volna, ha nem késem el a saját esküvőmről, de így mire odaértem, már mindenki nagyon várt. Először is majdnem elbőgtem magam, mert mikor megérkeztem nagyon megtapsoltak, hogy milyen szép vagyok J Api már ott volt órákkal előbb, egy szál fürdőgatyában, mert mi vittük a nadrágját. Fogadta a vendégeket és összerakta a hang cuccot. Igazi fejetlenség, ahogy azt tőlünk megszokhattátok. A szertartás nagyon szép volt, a Petya beszéde alatt bőgtem,- de mentségemül szolgáljon, hogy nem én voltam az egyetlen. Api is nagyon meg volt hatódva és Eszti barátnőm is sírt, de a végén megvigasztalódott, mert elkapta a csokrot! A szertartás második fele angolul zajlott, mert a hölgy, aki összeadott minket holland származású, és elég kevéssé beszél magyarul. A nevemet az sms-ről jegyezte meg. Nagyon szépen beszélt. Őróla azt kell tudnotok, hogy 20 évig együtt meditált Oshoval. Egy nagyon nyitott, szeretetteljes, bölcs nő, aki mellett egy pillanat alatt megnyugszik az ember. Rendszeresen járunk hozzá meditálni. Azt mondta, olyanok legyünk, mint az a két fa, amelyik szemben áll egymással, sosem hagyja el a helyét, de a gyökereik és a lombjuk összeér. Megállnak egymás nélkül is, de mégis összetartoznak. Legyünk a legjobb barátok, mert a szerelem elmúlik, és csak a szeretet meg a tisztelet tarthat össze két lelket egy életen át. Szerintem ez egy igazán jó tanács, igyekszünk megfogadni. A bőgés után jött a kaja meg a buli. A vendégeink segítettek szendvicset kenni, mert persze arra sem jutott idő. A hangulat vidám és felszabadult volt, a kolbászos szendvicset mindenki imádta. A vendégség összetétele elég nemzetközi volt. A legtöbben magyarok voltak, Taro holland, két német pár, két dán csávó és thaiok. Szemmel láthatóan mindenki jól érezte magát. Megjött a pörkölt is a magyar étteremből, igazán jól sikerült! Köszönet Andrásnak és Luiginak, na meg keresztanya paprikájának! Gyorsan kiürült a kondér. A zene is nemzetközi volt, a legtöbb dal magyarul szólt, de a Beatles nem maradhatott el. Amint begyűjtjük az összes felvételt, vágunk nektek egy jó kis összefoglalót! Mikor elkezdett sötétedni, leszúrtuk a fáklyákat a homokban és eljártuk Csikkóval az első hivatalos táncunkat. A közönség hangosan tapsolt és nevetett, ezért gondolom, hogy tetszett nekik. Erről is lesz majd videó. Folyt a pálinka nyakra-főre és hangosan mulattunk. Mire éjfél lett, a vendégsereg nagy része lelépett máshova. Nem lepődtünk meg, hiszen ők csak jó ismerősök, nem barátok voltak. Köszönjük a részvételt! Az újdonsült férjemmel egymás karjába borulva táncoltunk, táncoltunk és csak táncoltunk. Még később érkeztek még ismerősök, pezsgőztünk és nem győztük fogadni a jókívánságokat. Jó kis buli volt. Egy órát szenderegtem a parton a homokban, kicsit megártott a pálesz. Ki mondta az a baromságot, hogy a menyasszonynak nem illik berúgni?? Akkor kinek illik? J Az út hazafelé is kalandos volt, ugyanis félúton megállt alattunk az autó. Ahogy voltam, mezítláb, magyar viseletben elkezdtem tolni hazafelé,- nagyon röhögtem közben! Egyszer csak a semmiből előbukkant néhány félrészeg thai kiscsávó, akiket gyorsan megitattam pálinkával, hátha segítenek megoldani a helyzetet. Így is lett. Hoztak egy autót meg egy kötelet és hazavontattak minket. Ahányszor elszakadt a kötél, annyi kör pálinkát kaptak. Jó móka és emlékezetes buli volt! Amint lesznek fotóink, és videóink, azonnal megkapjátok! A legtöbb köszönet anyósomat és apósomat illeti, akik nem átallottak 12 ezer km-t repülni, hogy itt legyenek velünk, és gyakorlatilag finanszírozták az egész hacacárét. Nagyon- nagyon köszönjük szépen, egészséges unokákkal szeretnénk meghálálni! Sok puszi:

 Mr és Mrs Cheeco

8 komment

Címkék: pálinka esküvő lakodalom tengerpat



A bejegyzés trackback címe:

https://thaikalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr83282875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myacica 2008.01.03. 09:59:53

Sziasztok!!!!Ezt is én olvastam el először:)Lehet egy kicsit net függő vagyok:P

Na mindegy!!Mégegyszer gratula grágáim és én is utaztam volna értetek akár többet is de most sajna nem lehetett.Majd legközelebb remélem.Nekünk is nagyon hiányoztok és tényleg nem te lettél volna ha nem késel el:P

Na csók özön:)

Mukker 2008.01.03. 10:08:50

Mesém!

Nagyon sok boldogságot Nektek! Remélem, egyszer eljutok Hozzátok. Pörkölt aztán akkor is legyen:).

Millió csók:
Mukker

cyber panka 2008.01.03. 10:08:51

unokák? na azt nagyon várom :)

sokat gondoltam rátok, örülök hogy minden ilyen szuperül sikerült.

pussz

Bori 2008.01.03. 10:24:39

Na végre! A késést és a " fejetlenséget" tekintve csak hoztad a formádat.Mégegyszer gratula és várom a filmet vagy képeket még mindig türelmetlenül. Pussssz.Keresztanyád

anyuci 2008.01.03. 19:56:09

Mégis megtudom nézni a lemezt.Csók anyuci

Natasha Wheel 2008.01.04. 07:38:16

Őőőőőrület!
Egészséges utódok? UNCSI! A mézes heteken (méz méz méz, thinking) please nem normális utódokat nemzeni!
1ébként + ne higgyétek, hogy +ússzátok, amikor visszajöttök! After party! ;-DD Minimum!!!
Na jó, nyomok standardot is: Gratula, tök jó, sok boldogságot (ami 1értelmű) szal blabla, gyertek vissza (ha mertek). ;-D Csokinyuszi! Húsvétiszigetek.... yuhhúúőúőú

Aticar 2008.01.04. 18:48:51

Helo!
Gratula.
De szépis ilyenkor még minden?!
de nyugi, majd elmúlik...hihi
üdv:Atti

sonja 2008.01.05. 23:50:55

dejóóóóóóóó ..... nagyon nagyon boldogságosat, egészségeset ........... kajakmegkönnyeztemb**dmeg!!! :*
süti beállítások módosítása