Magyar Thai magyar ecsettel

Ketten -Európa Bangokjából-, elindultunk a világ másik végére, szerencsét próbálni. Mint a szegényember legkisebb fia. Mit esznek, hogy élnek és minek? Megosztjuk a tapasztalatainkat, hogy ti is lássátok, hogy mi van, vagy merre megy. Magyar-Thai, magyar ecsettel.

Friss topikok

  • ahapeti: ... véget ért hát a thai mese, hazatért már eM. Emese. ... pesten ujjong mind aki él, újvilágban ő... (2008.04.21. 12:27) Emese most már indul a buszod...
  • FÜLÖP VIKTÓRIA: SZIA,-SZIASZTOK!!ÉN EGYENLŐRE CSAK A CHEECO-MEEYO-T ISMEREM!DE EZÚTON GRATULÁLOK AZ ESKÜVŐTÖKHÖZ!K... (2008.04.07. 11:47) Újabb levél az olvasóhoz
  • rozsakicsi: Most kicsit jobban irigykedem az elmúlt hónapokért amit megéltetek.Ma kaptam egy darabkát a Thai é... (2008.04.02. 15:58) Bangkok-Amman-Budapest
  • myacica: Na végre életkéim!!:) Csatlakozok az előttem szoló keresztanyámhoz én is nagyon várlak már és fel ... (2008.03.27. 19:33) Helyzetjelentés
  • myacica: Egyetértek Adri hugival!!TESSÉK JELENTKEZNI!!!!!Mi van veletek?Eme mikor jössz haza? Élet jelet... (2008.03.25. 20:16) De Facto

Google ajánlások

Linkblog

GOOGLE HIRDETÉS

personalized greetings

2007.10.24. 12:13 che-mese

Szevasz Bangkok!



 

Miután felszálltunk a repcsire, - ami baromi nagy volt- igyekeztünk mielőbb elaludni. Az első fél órában még nem is zsibbadtam. J Persze a fáradtság nagy úr! Egymásra tekeredve aludtunk, három kispárnával egyensúlyozva. Tízezer km, 10 óra repülés mélyvíznek tekinthető egy menstruáló első repülő számára.

Szenvedtem. Valahol Delhi és Banglades között ki kellett mennem wc-re. Akkor először döbbentem rá teljes mélységében, hogy valóban mennyire kurvára messzire megyek! Akkor ott a repcsi fröccsöntött műanyag wcjében, az India fölött repüléstől nagyon- nagyon picikének éreztem magam. Ijesztő volt, úgyhogy gyorsan „visszafeküdtem” a biztonságos szerelmem ölébe, aludni. (vagy valami hasonlóval próbálkozni, de a lábaim soha, sehogy nem akartak elférni…) 

A 2 órás késést sikerült egész úton megtartani, de sem nem várt delegáció, sem nem volt semmi sürgős dolgunk, mivel igazából csak annyit tudtunk, hogy leszálltunk Bangkokban, így nem az volt a kérdés, hogy mennyi az idő, hanem hogy milyen az idő?! A repterek gondolom a világon mindenütt hasonlóak. Én még csak hármat láttam, ezt is beleértve. Nagy szintetikus hodály, mintha egy űrhajóban sétálnál. Olyan járdák vannak, amikre csak ráállsz és visznek. (Bizonyára nincs még elég mozgáshiányos, dagadt ember ezen a földön!)

Körös- körül cuki kis egyenruhába öltöztetett törpebarbik rajzanak, gyöngyfogaikat villogtatva miközben valami földöntúli nyelven susognak, és kacarásznak. Igazán helyes kis társaság. Egyik sincs magasabb 160-nál, tényleg olyanok, mint a hajas babák. J (a jó nagy hajas babák!) Nem tudom pontosan, hogy egy játékboltban vagyok-e, vagy Guliver a liliputiak között. Enivéj!

Megtaláltuk a csomagjainkat. A Ferihegyen rátekert folpak kissé megszakadozott, de rajta volt, ezek szerint senkit nem érdekelt, mi van benne! Két 20 kilós, meg két 10 kilós bőröndbe kapaszkodva elindultunk egy vélt irányba. Csikónak volt egy gyanúja, hogy merre lehet a taxi állomás, és valóban! Kijutottunk a légkondiból, és bokáig levert a víz! Hosszú farmer, martens bakancs, nesze nekem! Párás, dögmeleg és 20, agglomerációval együtt 25 milló apró sárga emberke várt minket. Volt egy kis bódé, ahol többen tolongtak, és egy egyenruhás kislánnyal (nahát!?) kellett egyeztetni, hogy hová, és mennyi batkáért. Azt hiszitek, gúnyolódok mi? A pénzüket batnak hívják és minden mondat végén, azt mondják, hogy kháá és ez nem vicc!

A kocsi típusára nem emlékszem, de azonnal sokkolt, hogy jobb oldalon van a kormány, - Csik majdnem be is ült vezetni! J A sofőr egy sötét alak volt, egy szót sem beszélt angolul, de még magyarul sem. A kocsijában állott öregasszonyszag volt, amit megturbózott a légkondival, ami pont a képembe tolta a friss bangkoki huzattal együtt. Határozott lovagom hanyag eleganciával azonnal lekapcsolta. Az úti cél a Khao-san road, Csikka azt mondta, tud ott egy olcsó hosztelt. Mivel én meg nem tudtam, gondoltam ráhallgatok! Természetesen nem találtuk meg, amit kerestünk, de ezt a várost elnézve, szerintem a thaiok maguk sem találnak meg semmit, sőt, én biztos vagyok benne, hogy naponta többen is elvesznek itt olyanok, akik soha többé nem lesznek meg! Háromnegyed óra volt a reptértől bejutni a belvárosba. Többszintes autópályák ívelnek keresztbe- kasul, óriási kátyúkkal dekorálva, és a leállósávban SZEMBE közlekedő barom állatok! Teszem hozzá, sofőrünket sem láttam tükröt, vagy indexet használni, de az lesz a legjobb, ha a bangkoki közlekedésnek, egy külön irományt szentelek!

Tudom, hogy a kep kurva nagy, de meg kiserleti stadiumban vagyunk :) es nem is ezt akartuk berakni, csak igy sikerult...

enjoy it!

8 komment



A bejegyzés trackback címe:

https://thaikalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr6205826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Che 2007.10.26. 17:02:21

Szojatok be kocsogok, de itt hogy megnyissak egy oldalt kell 10 perc, hogy megszerkessem 1 ora, assziszitek hogy van erre idonk mikor rakra is vadaszhatunk a parton vagy ananaszt szedhetunk a vizeseseknel? Na csak nyugi, rajta vagyunk a videokon is, de egyenlore csak a nero visionnel tudjuk megvagni oket, az meg ooleeg gagyi, ilyen nagymultu teves rokak mint a csajom, jobbat akarunk kiadni magunkbool. 1 honapja probaljak bekotni hozzank a netet, ugy, hogy mar alairtuk a szerzodest, es ajandekba kaptuk volna az elsoo honapot... de. ugyhogy nyugi. Itt max en turelmetlenkedhetek joovan oreg!!! Legkozelebb valami finomsaag! pusszantas

rozsakicsi 2007.10.26. 18:42:54

Oké-oké.Gondoltuk,hogy valami ilyesmi lehet.De úgy látszik let erredménye a beszólásnak.(amit egyébként főleg a hiányérzet és a kiváncsiság váltott ki.Ez meg nem magyar-ázkodás)Szóval fogjatok sok ananászos rákot meg egyebeket és írjatok ha lesz idő.Na tsáá!

cybergreg · http://www.cybergreg.hu 2007.10.26. 20:54:11

Továbbra is gratulálok, bár még mindig nem tudom, mihez :)
Talán 1x az is kiderül, mit is csináltok tulajdonképpen!
Addig is a legjobbakat!

Greg Londonból

Natasha Wheel 2007.10.27. 00:39:50

Túl nagy volt a kontraszt a repülőtér és a "kinti világ" között. Ez szinte mondehol sokkoló. :-) Batka, bat, denevér, Csiga biga, vagy Batka manó... nem mindegy? pínz, jányom, pínz! :-D Tehát "kháá" -osz van? ;-D Biztos nénik mentek a piacra előttetek (mármint a taxiban). :-) No pare, Budapesten se jobbak az utak, és a többi se sokkal... Valamit valamiért. Viszont Ti szerencsére nem a fővárosban maradtatok. (Ugye?) A természet kárpótól, Mo.-on nem. Csemönösz!

petyaman 2007.10.27. 12:13:41

Na, jól szórakozom kháá. Gyüjjenek az infók kháá. Minden jól van kháá. Úgy értem otthonkháában. Kháá, kháá. CsáKháány.

mágnes 2007.10.30. 15:51:37

Jólnyomjátok!
Csók!

myacica 2007.10.30. 17:06:32

Hát drága növérkém én se vagyok 150-nél nagyobb tehát én bizonyára elvesztem volna a törpebarbik között:)

Amugy folymatosan tanulok és zhzok valamint egy felső foku angol is vár rám dec 8-án lazításképpen a vizsgaidőszak előtt:)

Petya mért nem írsz e-mailt?Na pusszika nektek:)

Lok 2007.11.01. 09:38:42

OK! Nagyon...
És nem lazsálok!
Jaaaaaaaaaa! És a ps2-t sem találtam még meg. És a bongotokat is már kinéztem magamnak! Puszi ne legyetek túl rosszak
süti beállítások módosítása