Magyar Thai magyar ecsettel

Ketten -Európa Bangokjából-, elindultunk a világ másik végére, szerencsét próbálni. Mint a szegényember legkisebb fia. Mit esznek, hogy élnek és minek? Megosztjuk a tapasztalatainkat, hogy ti is lássátok, hogy mi van, vagy merre megy. Magyar-Thai, magyar ecsettel.

Friss topikok

  • ahapeti: ... véget ért hát a thai mese, hazatért már eM. Emese. ... pesten ujjong mind aki él, újvilágban ő... (2008.04.21. 12:27) Emese most már indul a buszod...
  • FÜLÖP VIKTÓRIA: SZIA,-SZIASZTOK!!ÉN EGYENLŐRE CSAK A CHEECO-MEEYO-T ISMEREM!DE EZÚTON GRATULÁLOK AZ ESKÜVŐTÖKHÖZ!K... (2008.04.07. 11:47) Újabb levél az olvasóhoz
  • rozsakicsi: Most kicsit jobban irigykedem az elmúlt hónapokért amit megéltetek.Ma kaptam egy darabkát a Thai é... (2008.04.02. 15:58) Bangkok-Amman-Budapest
  • myacica: Na végre életkéim!!:) Csatlakozok az előttem szoló keresztanyámhoz én is nagyon várlak már és fel ... (2008.03.27. 19:33) Helyzetjelentés
  • myacica: Egyetértek Adri hugival!!TESSÉK JELENTKEZNI!!!!!Mi van veletek?Eme mikor jössz haza? Élet jelet... (2008.03.25. 20:16) De Facto

Google ajánlások

Linkblog

GOOGLE HIRDETÉS

personalized greetings

2007.11.06. 09:35 che-mese

Pattayán



Önfeledt turista élet volt a javából! Minden nap étteremben ettünk, strandoltunk, szórakoztunk. Csiko vízisíelt, én sörözgettem. Igazi arany élet! Hatvan emeletmagasságból lecsúsztunk egy kifeszített drótkötélen.

Nem vagyunk normálisak! Már csak azért sem, mert fönt vettük észre, hogy elfelejtettük feltölteni a kis kamerát… Tehát egyszer vissza kell menni, és fölvenni, mert azt a panorámát nektek is látnotok kell! Szó szerint elállt a lélegzetem, mikor megláttam lógni a lábamat a levegőben, 200 méterre a föld fölött. Olyasmi szerelésbe bújtattak, amilyeneket az ejtőernyősök hordanak, vagy hasonlíthatnám a kutya hámhoz. Föllógattak egy drótsodronyra, ami a földig ért, kb 50-60 fokos szögben. Rohadt meredek volt! Szerintem egy perc alatt lent voltunk, vagy még annyi se! Az első 5 másodpercben ökölbe szorult a seggem! Aztán mikor rájöttem, hogy nem fogok lezuhanni, és szörnyethalni, lazábbra vettem a figurát és elengedtem a kapaszkodót. Repültem! Állat volt! Ajánlom mindenkinek! Igazi élet közeli élmény! Aztán lehűtöttük magunkat egy jó kis csobbanással, a Pattaya Parkban, ami egy klassz kis strand a baromi magas torony tövében. Csúszdás medencével, sok thai-al, indiaival, kínaival és japánnal. Érdekes látvány volt ez a sok másmilyen ember, a kék szemeimnek. Az itt élő magyarok azt mondják, hogy a strandon lehet megállapítani, ki a rendes lány. Elvileg itt buddhisták az emberek, és egy lánynak nagyon szégyenletes dolog levetkőzni, főleg idegen férfiak előtt. Szóval aki rendes lány, az ki sem megy a strandra. Azok, akik kevésbé kötik magukat őseik hagyományaihoz, azok pólóban, vagy rövidnadrágban pancsikolnak, és szendén pislognak körbe, nehogy túl kihívó legyen a viselkedésük. No és akik tanga bikiniben meg háromszög melltartóban billegnek a tűsarkaikon, azok a ribancok. Első ránézésre nem mindig lehet megállapítani, hogy melyik a lány, és melyik szeretne annak látszani. A hetero pasiknak nagyon résen kell lenniük, ha nem akarnak szarba kerülni. A mondatot kéretik szó szerint érteni!Ezen a ponton eltűnődtem azon, hogy akkor végül is kiknek van szükségük a lédibojokra? A buzik, gondolom azért buzik, mert a férfiakhoz vonzódnak. A biszexeknek meg mindegy, hogy férfi, vagy nő, de mi van, ha egyik sem?  Ki viszi ágyba ezeket az élieneket? Lehetséges feltevés, hogy az áldozat annyira részeg, hogy észre sem veszi, hogy az a nyílás a szükebbik-e ugye, meg aztán állítólag a szemnek észrevehetetlen a különbség ma már eredeti, és után gyártott punci, valamint szerves tartozéka (a test) közt. Vagy az ötvenes, egész életüket végig güriző módosabb európaiak, akik egyszerűen el sem hiszik, hogy az ágyba itt őt pasik viszik. He-he-he! A még lehetséges variációkat a kommentek között fogom keresni, a fődíj, egy thaiföldi út és ingyenes felmérő teszt, bekötött szemmel!!!(hihihi)

A Bangkokban tapasztalt éles kettősség a szexualitásukban is megnyilvánul. Vagy olyan szégyenlős a leányzó, hogy a szemedbe sem mer nézni és hajlongva hátrál mikor távozik, vagy bármilyen perverz szexuális vágyadat szó nélkül teljesíti, pár száz batkáért. Láttam vicces pólókat, ’No money, no honey!’ felirattal, de a leg lényegre törőbb, a „buy me something” póló volt! Eheheehe! El is gondolkodtam rajta, hogy vegyek-e egyet, de inkább csak lefotóztam.

Az éjszakai élet nagyon mozgalmas. Lehet inni, sokat, meg kurvázni, vagy nézni, ahogy mások kurváznak. A Walking sztrít egy igazi húspiac. Thai nők, és gyerekek virágfüzérekkel, kagylóékszerekkel, vagy szakadt szórólapokkal futnak utánad egy kis pénz reményében. Egy morcos kövér csaj megengedte, hogy megfogjam a majmát! Nagyon cuki volt! Mármint a majom… Szívesen zsebre vágtam volna, de nagyon sasolt a spiné. Meg hát azt sem tudom mit eszik! Banánt? Egy másik csávó leguánt sétáltatott. Akkora volt, mint egy közepes termetű kutya. Az ősei tuti valami fajtagyőztes sárkányok lehettek! Dermesztő volt a figura! A hülye turista meg fizet érte, hogy rátegyék és lefotózzák! Őrület! (Jól van, tudom. Én meg fizettem a majomért…hülyéje válogatja!) Mindenütt folyik a szesz, meg a pénz. A világ összes nációja hömpölyög ki-be a nájtklubok széles ajtajain, amit thai, orosz és ki tudja még milyen nemzetiségű ribik, pénzéhes szemeikkel fürkésznek. Veszedelmes társaság egy cirkuszi felvonulás közepén. Izgalmas történeteket olvashattok a pattayai rémesetekről,- melyek valós eseményeken alapszanak-, a pattayasmile.blog.hu-n. Egy ott élő magyar srác írja, Fradi, akitől ezúton kérek elnézést, hogy ugyan azt a sablont használom a blogon, amit ő, de sajnos a többi ronda volt. (és bocs Mr.Blognak is, az őszinteségemért!) Valamint, ha thai sztorikat akartok még, akkor Bangkok Charlie is tud meglepetésekkel szolgálni. Állítólag ő volt az első magyar blogger thaiföldről. Hasznos dolgokat ír, amiket tőlem ne is várjatok! Néha alig tudom cikázó gondolataimat olvasható mennyiségű betűhalmazzá komponálni! Élvezzétek! J

Legközelebb robogó vásárlásunk hiteles történetét olvashatjátok. Jó éjszakát gyerekek!

Imádom ezt a fotó! Az első találkozás feledhetetlen volt! Tán' sose látom többé a kis szőröst :( hüpp!

 

10 komment



A bejegyzés trackback címe:

https://thaikalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr67219971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsakicsi 2007.11.06. 10:45:26

Na szóval.Ha jól gondolom a drótköteles cucc,az a Canoppy.Tényleg nagyon jó dolog itthon is van a mini változata Visegrádon.A nyáron csúsztunk vele de biztos picsafüst az ottanihoz képest.Ha tudjátok feltétlen vegyétek fel.Ha már a picsánál tartunk.Szerintem pont az az extra az ottani szexuális "iparban" amit írtatok.Igaz nekem nincsenek ilyen igényeim de valószínű,hogy sokan direkt ezzel a célzattal utaznak oda,hogy ezt kipróbálják.Kiélhetik külömböző perverz vágyikat mondhatni legálisan de mégsem teljesen így a bűn izgalma is megmarad és talán az is külön extra,hogy nem tudják éppen milyen neművel vannak.Ha ehhez még hozzáadjuk a majmokat,sárkányokat és egyébb tényezőket azt hiszem ezt nekem is látnom kéne.Minden esetre már mindennapos rutin,hogy megnyitom ezt az oldalt naponta többször,ezért mindent bele várjuk, a "betűhalmazokat"...

Jucus 2007.11.06. 11:20:51

szoval elkezdtem repjegyet nezni, mert ugye Chee-nek igertem valamit.. ;) Potyi? gyussz velem? :D

Natasha Wheel 2007.11.06. 13:38:40

A szexualítás (ami olykor perverzió forámjában nyilvánul meg) olyan sokszínű, mint a szivárvány. Sokmindent lehet sok helyre dugni, varrni, vágni stb. (Persze ez már az intimebb része, vagyis inkább a fantáziáé hehe... és itt nem a műtétre gondolok, hanem az aktusra.) ;-) Viszont ahogy mindenkinek megvan a maga zsánere, ugyanúgy vannak olyan "emberek", akiknek a shemale -ek azok (így hívják őket, akikről írtál). Ennek távolkeleten nagy kultúrája van állítólag. Több kortárs zenész is használja őket "múzsának". Szóval a kis esszém elején felsejlő célozgatásokhoz képest (amikbe most ne menjünk bele honnan tudom), elenyésző jelentőségű a shemale életforma a "perverzmérőn". További jó strandolást! ;-DDD Nagyon cuki vagy a pólós képen! :-) Shopping??? Yessss, come on!! Nyusz!

mske · http://thaikalandok.blog.hu 2007.11.07. 07:06:49

Imádom, hogy résen vagytok! Hálából mindjárt felrakok egy már megvágott kis gyöngyszemet! Nem túl hosszú,de annál meglepőbb! A pattayai anyag nincs még kész...de lesz rá időnk, hisz eseik, esik, esik, esik, esik... és esik...Az a varázslatos monszun!

che · http://thaikalandok.blog.hu 2007.11.07. 07:29:23

Ez az gyerekek, olvasgassatok csak! Van itt is canoopy, bent a dzsungelben, mikor drótkötélpályán csúszkálsz vagy húzod magad, lombkorona magasságban, vízesések felett... gyönyörű. Ahol mi lecsúsztunk viszont, az egy torony, 65 emeletet számoltunk, de a videón látszani fog, maholnap megvágjuk meglássátok. Amúgy a thai csajok tényleg egzotikusak Ricsi, könnyen megkívánja őket akárki, de ugyanilyen könnyű kiábrándulni is belőlük, a látszat ellenére hiányzik belőlük a tűz, na meg az értelem. De ezek a régebbi tapasztalataim, most házasodni készülök ugye, csak megnézegetem ezeket a lányokat.

cyber panka 2007.11.07. 11:07:24

Jó az a fekete esprit dzseki(m) a képen :D
legalább ő már megjárja thaiföldet. éljen

che-mese 2007.11.07. 11:15:25

Amcsu!
köszönet a kabiért!!
:)

petyaman 2007.11.07. 11:51:38

Na, köszöntem szépn, de én példul nem nagyon tudok mit kezdeni egy kukis lyánnyal. Mer a kuki zavarna a dugásban effektíve, de facto. Mindenesetre a thai lányok aprók, barnák, tehát zsánertípusok nekem.

NODE!
A sport, amelyet sokan emlegettek a CANOPE, amelyet így írnak, ahogy most én. Meg az hogy utángyártott az egybeírandó. Sajnos az olvasószerkesztő alszik, de én mindig helyettesítem.

cyber panka 2007.11.07. 17:43:03

petyaman 2007.11.07. 11:51:38

olvasószerkesztő.?!
uram ez egy blog. nekem (olvasó) tök jó így mert szeretem az emesééket és nem figyelek a helyesírási hibákra csak magaméváteszem a meséket.

amcsu voltam rendületlenelül.

Eszter 2007.11.10. 11:55:16

Sziasztok, remelem nem lustultok majd el a blogirassal, mint a tobbi magyar, aki Thaifoldon el!!! Es tenyleg nagyon okosak vagytok, h mar elsore sok dolgot hamar megertettetek!!!
süti beállítások módosítása