Magyar Thai magyar ecsettel

Ketten -Európa Bangokjából-, elindultunk a világ másik végére, szerencsét próbálni. Mint a szegényember legkisebb fia. Mit esznek, hogy élnek és minek? Megosztjuk a tapasztalatainkat, hogy ti is lássátok, hogy mi van, vagy merre megy. Magyar-Thai, magyar ecsettel.

Friss topikok

  • ahapeti: ... véget ért hát a thai mese, hazatért már eM. Emese. ... pesten ujjong mind aki él, újvilágban ő... (2008.04.21. 12:27) Emese most már indul a buszod...
  • FÜLÖP VIKTÓRIA: SZIA,-SZIASZTOK!!ÉN EGYENLŐRE CSAK A CHEECO-MEEYO-T ISMEREM!DE EZÚTON GRATULÁLOK AZ ESKÜVŐTÖKHÖZ!K... (2008.04.07. 11:47) Újabb levél az olvasóhoz
  • rozsakicsi: Most kicsit jobban irigykedem az elmúlt hónapokért amit megéltetek.Ma kaptam egy darabkát a Thai é... (2008.04.02. 15:58) Bangkok-Amman-Budapest
  • myacica: Na végre életkéim!!:) Csatlakozok az előttem szoló keresztanyámhoz én is nagyon várlak már és fel ... (2008.03.27. 19:33) Helyzetjelentés
  • myacica: Egyetértek Adri hugival!!TESSÉK JELENTKEZNI!!!!!Mi van veletek?Eme mikor jössz haza? Élet jelet... (2008.03.25. 20:16) De Facto

Google ajánlások

Linkblog

GOOGLE HIRDETÉS

personalized greetings

2008.03.14. 10:12 che-mese

De Facto



 

 

 

 

Ko Phangán jártunk.

Api elment az éccakába.

Anyinak migrénje volt, aludt.

Api fölborult a bérelt motorral és elaludt a szerpentin közepén, de Nikosz fölébresztette őt.

Anyi kereste Apit az ágyban, de nem találta.

Api átvette a thai style-t, a teraszon, a földön aludt egy betontéglát téve a feje alá, hogy kényelmes legyen.

Api tiszta homok volt.

Másnap Apinak és Anyinak visszapillantót kellett vásárolni a motorkára.

A kölcsönzős néni közölte, hogy idomot kell cserélnie és adjunk neki 3000 batkát.

Mondtuk, hogy nem hiszünk neki, fizettünk 2000 batkát. Néni örült.

Haza jöttünk.

Pakolunk.

Kedden költözünk.

 

Van kérdés?

Nincs kérdés.

6 komment



A bejegyzés trackback címe:

https://thaikalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr82380412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Che · http://thaikalandok.blog.hu 2008.03.14. 11:18:17

Azért az nem csak úgy volt! Mert mint az előző bejegyzésből kitűnik, igenis komolyan veszem az edzést és egészséges életet, ha már megtehetem itt a természet közepibe. Amiből adódik hogy ritkán iszom is ugyebár, de akkor meg hamar a fejembe is száll. Namármost megspékelve egy kis igazi hamisítatlan, sőt a maga nemében utánozhatatlan Koh Phangani érzéssel... Ohatatlanul is elszállás a vége. Meg a bérelt motor se úgy húzott ahogy én aztat megszoktam, és a kanyarban hiába rántottam tövig a gázkart, már csak akkor reagált amikor lefeküdtem vele, hehe. Az elsőt meg tudom erősíteni, a második esés nem igaz, mert nem emlékszem rá :) És az esések tuti kontrollálva voltak, mivel tudok motorozni, és alig volt pár karcolás a robogón. Meg egyben haza is értem. Az est fénypontja meg szerintem az lehetett, mikor a mellettem álló csajok hangos ovációban törtek ki... Történt ugyanis, hogy a nadrágom, amit úgy kell elképzelni, mintha egy zsákot húznék magamra, és deréktájt egy madzaggal átkötöm magamon, szóval a térdemig lecsúszott, és csak a madzag tartotta rajtam, nekem meg nem tűnt fel hogy odalent hogy sűvít a szél, ki tudja meddig lóbáltam, ugyanis alsógatya meg sehol ugye... A homokot akkor szedhettem össze, amikor tüzes ugálókötelet ugráltunk át a Judittal, és megmutattam neki, hogy ezt át lehet vinni 360 fokos fordulattal is, nem is értem miért nem raktam le a kezem landoláskor, és miért nem szólt senki hogy legalább a fülemből rázzam ki a homokot. A számból kiköpködtem. A hajamnak meg már mindegy volt. Nem tudták hogy otthon vár az asszony a tiszta ágyban.És azért dőltem le a teraszon, mert meg akartam várni, míg Nikosz szétszedi a szomszéd kutyákat, akik pontg az ő kertjében mentek egymásnak óriási hangzavart csapva. És jó volt a levegő is, és nem akartam összehomokozni az ágynemüt. Egyebet nem mondhatok, kérem kapcsolja ki!
Ja, anyu ne aggódj, nem vezetek ha iszom. A jobb csuklóm is az edzéstől fáj. Élénk a fantáziánk ugyebár

anyuci 2008.03.14. 20:32:40

Pedig aggódom,de az a szerencse ,hogy utólag tudok meg mindent.Csak azt tudnám ,hogy mikor nő már be a fejed lágya drága kisfiam!!

rozsakicsi 2008.03.16. 11:15:32

Kemény vagy Chee.Csalánba meg tudjuk nem üt...Meg azt is,hogy nem vezetsz ha iszol ezt már többször is bizonyítottad.(legalább is előttem)Véletlenek meg vannak.Én már csak tudom,kérdezd meg Emit mi volt 99-ben Köröstarcsán...:-))).Örülök,hogy megúsztad a motor meg le van szarva pláne,hogy az egész miatta volt mert szarul húzott.Mi meg fiúk már csak ilyenek vagyunk,mindig csinálnunk kell valamit,hogy érezzük élünk.Szegény anyám is hetente kap infartust pedig már egy éve nem is rohangálok 120 méter magasban az ország külömböző pontjain(JAAAJ de hiányzik,de hát ez van)Lö Pá...

kicsiskip 2008.03.17. 09:48:30

kedves che!
ugyen még nem találkoztunk, de szervusz, és innen a messzi budapestről is kívánok nektek minden klasszat odaki, bár ha hazajöttök... akkor is! mse egy édes lány, együtt már jobb a motorozás... csak ügyesen: skip

Adri Hugi 2008.03.25. 13:18:49

Halihóó gyermekeim!!!:)
Információt!!!!! Könyörgöm!El vagytok tűnve,mint szürke szamár a ködbe!!
Vmi izgalmas story vagy valami!Nem ehhez szoktatál hozzá Eme!Api te meg ésszel motorozál mert pipa leszek:):)!
Puhika Nektek! Szeretés

myacica 2008.03.25. 20:16:48

Egyetértek Adri hugival!!TESSÉK JELENTKEZNI!!!!!Mi van veletek?Eme mikor jössz haza?


Élet jelet please!!!!!!

SZERETLEK TITEKET!!!!!!
süti beállítások módosítása